Tema: Re: daznio keitikliai
Autorius: Drambliukas
Data: 2010-04-16 11:56:13
Kamine trauka per maza, nes kaminas perzemas ir dumas pervesus. Pastatytas
ventiliatorius ant kamino istraukimui. Debitas mazinamas mazinant itampa.
Buvo mintis isigyt vienfazi daznio keitikli maziausios galios. Naudoti
25-30Hz dazni. Taip pat lygiagreciai buciau pazaides su saldytuvu. Snaige ir
taip naudoja 1/3 visos galios skaiciuojant per para. Gal kas ir susitaupytu.
Zinoma ne specialiai gi. Buvau jau ir modeli issirinkes bet va netekau pajau
saltinio tai dabar sedziu.