Tema: Re: AA dydzio Ni-MH akumu maksimali talpa
Autorius: Tom
Data: 2010-04-15 18:16:27
Pries keleta metu teko susidurti 2800mAh tai kainuodavo ziauriai brangiai
lygtai vienas blokas 12V apie 1000$, kiek pamenu vis zadedavo kad bus
3500mAh bet as taip ir nesulaukiau pakeiciau darba. Kaip pamenu i prietaisa
dedavosi 3 blokai tai tarnaudavo apie 1-2 metus laiko, veliau prietaisas
pasakydavo jas pakeisti. Sudejus 1800mAh ir geras (noreta pataupyti) iskarto
pasakydavo kad per maza talpa.