Tema: Re: Laptopo akumo atnaujinimas
Autorius: Soros
Data: 2009-02-21 11:51:28
Po 10min paieskos:
uk kur radau nesiuncia i lt, bet kaina 48svarai, honkkong 59$, LT 350LT,
79AU ir panasiai,
ar originalas sunku pasakyti.
Jie atsiras kas gali pasiulyti celes, tai gal ir pasidarysim su kokiasi
metalo klijais, nes bijau prie tokiu sroviu ant kontaktu gali pakristi
itampa ir ... papildomi nuostoliai + darbo rizika.

Tai laukiam pasiulymu protingom kainom.