Tema: Re: pageneruokit ideju :)
Autorius: Svajoklis
Data: 2009-02-21 08:31:53
> reikia rasyt baigiamaji darba, bet dar nelabai esu tema susigalvojes,
> tai gal padetumet kokia minti uzmesdami. Levo saita pavartau vis, gal
> ka nuplagijuosiu (zinoma atsiklausciau :). siaip nesu stiprus
> programavime ir siaip elektronikoj, tai kazko sudetingo super ir
> nesiruosiu daryt. galvoju gal koki PID reguliatoriu..
> ka pvz KTU elektroncikai daro? as ne is kauno, tai butu galima ir
> pasivogt ideja :)

oi...
tobula.. tiesiog TOBULA ideja galiu duoti :)
pvz su attiny padaryti zuvies kibimo signalizatoriu [dugnine/karpine
meskere], kuris vartotu minimalia srove [pereidamas budejimo rezime kas
0.1 sekundes i snaudimo buvi] ir dar tiesiogiai valdytu RF siustuveli [ta
su 433 MHz is lemonos] su 256 galimais adrescijos/siustuveliu
variantais... :)

Itariu tavo tris pagamintus maketus su imtuvo pulteliu netgi for free
testavimui sia vasara priimciau :)

S.