Tema: Re: Durakoustoicivaja konstrukcija
Autorius: kipsas
Data: 2009-02-19 21:31:36
KaroliS rašė:
> ok trasavima sakykim darau atomatiskai , o komponentus man reik susidet
> rankom ir susijunginet ar programa gali is schemos pasimt?
> "kipsas" <kipso@pastas.lt> wrote in message

Ne, programa iš schemos nepasiima - sudėti reikia pačiam. Kai darai
nedidelę schemą - tai ne kliūtis. :)
Sujungti gali dviem būdais: rankiniu būdu trasuoji arba sujungi "kibiom
gijom" ir po to programa sutrasuoja pati. Gali padaryti viską iš karto -
gali tik tavo nurodytą fragmentą.

http://fileshunt.com/index.php?q=abacom+6+torrent...