Tema: Re: auto akumo issikrovimas
Autorius: Sashas
Data: 2009-02-18 10:44:38
0.55A imama srove gerokai per didele. Normalu jei ima 0.05A-0.1A. Tai
priklauso nuo irenginiu esanciu budejimo rezime. Pirmiausia reikia
apsiziureti ar niekur nedega lempute (bagazineje, bardacioke, pelenineje...)
Atjungti maga. Jeigu nepadeda, prisijungi ampermetra ir po viena traukai
saugiklius kol srove sumazes. Tada ieskai nutekejimo toje grandienje. Buna,
kad pribega vandens i kokia nors fiske ir uzsala. Taip vanduo gali
neisdziudamas laikytis ilga laika ir pastoviai sodinti akuma. Ypac gerai
apziurek lempu fiskes ir saugikliu deze po kapotu, jei tokia yra.

"WoraZ" <WoraZ@freemail.dot.lt> wrote in message
> Vienas taip slieku ieskojo kodel akumas nuseda, per 3-4 paras. Akumui buvo
> puse metu 88Ah. Pakrauna akuma, po 4 paru vos uzhsiveda. Ampermetra
> prijunge pirmas 5 min rode virsh 300mA, poto nukrito iki  ~50mA, nuvezhe
> akuma i garantini - vienai bankei kirdyk.
>

> "WoraZ" <WoraZ@freemail.dot.lt> wrote in message

>>> busas. jauciu reikia matuojant srove lupineti saugiklius po viena, gal