Tema: Re: Kodel sony G520 juoda rodo kaip zalia?
Autorius: dsg
Data: 2009-02-15 13:02:28
"KaroliS" <1@1.com> parašė naujienų news:gn8p8v$ole$1@trimpas.omnitel.net...
> man rodos kad jo kineskopas jau seda,gal kazkiek balansa dar galima butu
> padaryt , per servisini meniu , arba potencikais viduj, jei nesusidures su
> moniko viduriais tai geriau i vidu nelysk , ten yra aukstos itampos:)
> "dsg" <puramuk@gmail.com> wrote in message

Skaiciau, kad galima sulituoti kelete komponentu ir pasidaryti lygtais
EEPROM programatoriu, ar kazka panasaus ir paskui numerius keisti atmintyje.
Ar apie sita tu rasiai, ar yra koks nors menu kaip sony telikuose kur kazka
paspaudus ieini? Juoda spalva tikriausiai turetu buti, kai sautuvai
isjungti, tai reikstu, kad jie nera isjungti, ar klystu?