Tema: Re: Kur rasti laiko relytę?
Autorius: Gadaminas
Data: 2010-04-13 15:25:33
Labai paprastas daiktas-nelabai jau tinka... Gali but problemu... kai nustos
krauti gedimo atveju akuma ir svies sviesos-tada jau bus nekas... Esu
sukonstraves toki daikta, kuris seka akumo itampa ir jai nusmukus atjungia
faras... Kita problema-ilgos sviesos. Paprastai jungiant(valdant rele)
ljungus ilgas-lieka trumpos. O tai lempoms neleistina-issilydys... Tai ar
ivertinti toje releje kur nupirkai sie dalykai?

"Vincas" <mokasinas@gmail.com> parašė naujienų
pranešime:hppvg3$o1l$1@trimpas.omnitel.net...