Tema: Re: RAM remontas
Autorius: Levas
Data: 2010-04-10 12:00:20
nebutina ikisti iki galo. :)

Per savo praktika esu mates:
Rama ikista atvirksciai kokius 3 kartus. Viena karta sudege RAMo maitblokis ant motinos ir nusvilo takeliai. Pataisiau, o ramas nenukentejo.
HDD power kabelis (molex) ikistas atvirksciai- kietas diskas paruko nepataisomai.
VGA (15) ijungta aukstyn kojom- sitas gana daznas reiskinys.

O visokius plokscius kebelius esu ir pats prisijunginejes visai. Be blogu pasekmiu.

--
Bye, Levas