Tema: Re: Gal kam teko remontuoti valties varikli
Autorius: meistras
Data: 2010-04-05 15:55:22
> Dzin tie kondensatoriai. Jie skirti tik kibirksciavimui nutraukejo
> kontaktams sumazinti. Statik motociklinius ir bus gerai.
> O katuskes turi vadintis greiciause magneto, o magnetronas tai tokia
> radiolempa kuri mikrobangiam peciuke radiobangas gamyna

Tai vat, kad man cia vienas specas paziurejes sake labai net ne dzin.
Tie kondensatoriai is tu katuskiu uzsikrauna ir per kontaktus i ta katuske
iskraunant duoda kibirksti.
Katuskes yra 2, o magnetas sukasi 1.
Bandziau 0,1mkf prijungti, tai kibirksties nera, per pirstus tai biski
kerta, o zvakes nepramusa, panasu kad maza itampa.
 I katuske padavus itampos impulsa is batareikos, tai kibirkstis yra,
reiskia katuskes geros, o sukant magneta kibirksties nera.