Tema: Re: pakroveja autorizacija
Autorius: Levas
Data: 2010-04-02 17:59:30
gali buti serial number cipas. Numeris irasytas fabrike. Dellas ar HP pas dallasa uzsisako cipukus sakysim nuo 50000 iki 60000 numerio ir gamina softa kad priimtu tik tokius. O Dallasas isipareigoja daugiam niekam tokio numerio neparduoti.

Ir tai useriai priversti naudoti tik "originalius" pakrovejus.

--
Bye, Levas