Tema: Re: Ką reiškia užrašas ant lemputės išimtos iš el. orkaites " 300C "
Autorius: Ramaas
Data: 2010-03-27 14:23:31
Matai Kaune , Vilniuje ir kitam didžiajam mieste yra kur nueit
ava tokiam kaip Jurbarkas yra senukai ir privati ūkiniu priekiu parda, dar
Maxima, lopųcentras, neprekiauja jomis. Tad pasirinkimo nėra todė ir
laiko kaina įškėlę, galėjau turgui paziuret alė užsemtas Nemuno visas iki kelių
nedirba.

R.

"-Lameris-" <lameris@xxx.lt> parašė naujienų news:hoierf$8sf$1@trimpas.omnitel.net...