Tema: Re: kompaundas uzpylimui - gumines byrkos
Autorius: ZRimaZ
Data: 2010-03-26 20:16:15
o kaip tie organai lydosi? Lengvai? Ta prasme, nupjauni galvute ;) , dedi i
skardine ir kaitini ant dujines kol istirps ir paskui pili kur reikia, ar
kaip?
Kaip gerai jie limpa prie pavirsiu? Neeksperimentavai?

O ka tauta naudoja ploksciu hermetinimui kur nors gamyklose? Negi niekas is
cia esanciu nesat praktiskai susidures? Kazkaip nenoretu uzlieti betkuo, o
paskui pamatyti, kad viskas sukirmijo ir sroves laksto...