Tema: Re: pagalbos identifikuojant PCB elementus
Autorius: Gadaminas
Data: 2010-03-26 13:41:20
siaip tai kvarco gedima gal teko stebeti koki karta... Labai retai tie
kvarcai genda. Reikia oscilografu paziureti signallus ant kvarcu isvadu. Jei
kuris nieko neduoda-tai greiciau schemos i kuria ijungtas kvarcas
problemos...

"[nemielas]" <nemielas_TRINTI_@gmail.com> parašė naujienų
pranešime:hoi5gi$o29$1@trimpas.omnitel.net...