Tema: Re: apie dyzel generatorius
Autorius: iksas
Data: 2010-03-22 08:44:42
dar vienas dalykas - pagal gaisrininkus softstarteriu kaip ir kitokiu
siluminiu apsaugu ir panasiai gaisrinese valdymo grandinese neturi buti (cia
yra tokia bendrom frazem EIIT parasyta pastraipa) su visom is to iseinanciom
paskemem..

"Vasaris" <paklausk@ir.gausi> wrote in message

"Evaldas" <sanya@takas.lt> wrote in message
> "Vasaris" <paklausk@ir.gausi> wrote in message
> Pardon uz klausima - o tai gaisriniu siurbliu varomu nuo tiesiai nuo benzo
> nebuna? Nes kam tokia pornografija su dvigubu konvertavimu ir galvos
> skausmu, tai nelabai aisku...
>
> Buna, kartais naudojami, esu mates, bet sunku suprojektuoti pastata taip,
> kad jame atsirastu vietos ir 100kW dyzeliniam siurbliui.

O tai tipo lengviau suprojektuoti, jei reikia x5-x9 galios dyzeliniam
generatoriui, vien tam, kad kompensuoti startine srove? Cia idiotizmas MKN.
Negi nera sprendimu, ala koks smagratis, kad islygintu ijungimo duobe?

> O kur dar visokie higienos, gaisrininku ir kiti reikalavimai.

Mafija, ner ka kalbet.

> Dyzelini generatoriu konteineryje tai numetei kur teritorijos pakrasty ir
> tegu riogso.

Be abejo priklauso nuo objekto.

database 4963 (20100321) __________

http://www.eset.com