Tema: Re: peltje elementu kontroleris
Autorius: Evaldas2
Data: 2010-03-16 18:46:10
Evaldas wrote:
> Siaip jau bet kokiam termostatui vienodai ka valdyt. Arba as neteisingai supratau klausima.
> Bet kuriuo atveju ko gero svarbu zinoti koks tempetarturu diapazonas ir kokie reikalavimai tikslumui ir temperaturos davikliui.

Na Peltje pasizymi tuo, kad saldo kai srove teka viena kriptymi o sildo
kai srove teka priesinga kriptimi. Kiek zinau daugelis termostatu veikia
on/off principu. O mano atveju reikia, kad on/off veiktu ir papildomai
keistu sroves kripti priklausomai nuo situacijos su temperatura.
Tikslumas ir pastovumas butu 0,1C prie 23C, objekto talpa 180 L, terpe -
oras.