Tema: Re: 433mhz moduliai
Autorius: ReM
Data: 2010-03-11 16:31:14
Didelis skirtumas, jei kalbi apie paprasčiausius modulius.

http://rem-blog.net/2009/03/30/eksperimentai-su-radijo-rysio-moduliais/
Šie mano bandymai jau buvo senokai.
Dabar, visai neseniai dar kartą bandžiau pagerinti perdavimą. Rezultatai
neblogi. Veikia visai patikimai, jei niekas auto signalizacijos pulto šalia
neminko. Ryšys buvo bandomas tarp dviejų mikrokontrolerių. Naudojau vis dar
USART, bet dar šiek tiek panagrinėjau blogo veikimo priežastis. Naudojau
manchester kodavimą. Gal parašysiu vėliau smulkiau blog'e.