Tema: Re: controls over powerline
Autorius: AMB
Data: 2010-03-09 12:21:15
kiek domejausi kaip veikia, tai paprasciausia man rodos butu padaryti
paduodant signala fazei esant ties nuliu (zero cross), bet reiktu turbut
kazkaip su aukstu dazniu ir per kondikus ar droselius atskirti, be to reiktu
kontroles kazkokios ir nuo trugdziu, geriau visgi matyt butu per radio
bangas, nebent gatava pirktum, tada gal ir nieko.