Tema: Re: pramoninis auksto daznio generatorius
Autorius: Vygandas
Data: 2010-02-26 13:48:40
Jei visai tiksliai tai bus 27.12 MHz +-1%
Kazkada buvau ilindes i rimta zmoniu kaitimo agregata, iki 500W . Krutas
dalykas, multivibratorius ant svieju lempu, isejimo galios ir daznio
stabilizacija su kintatamais kondereis sukinejimais varikliuku, valdomu Z80
procesoriumi :) . Vokietija - RFT, 1986 metu pagaminimo.