Tema: Re: maitinimo saltinis/pakrovejas
Autorius: Sprite
Data: 2010-02-24 19:48:33
ir maitinimo ir dezes.
kazkaip sunku tokio 'daiGto' googles paklausti buvo, vienur vadinama
'maitinimu', kitus 'UPS', dar kitur 'deze':)
aciu uz patarimus, perklausiau apsaugos firmeles
kainos nuo 100 iki 200 lt.
kaikurios siulo ir su akumu jau, sau tinkamu radau, tik kad visos firmeles
dirba iki 17 val., teks atsisakyti pietu kuria diena:)

hmm, o del maximinio suintrigavai, nes man reikia 12v 5A LiPo pakrovejui,
tai Lemonoje pasiule uz 80 Lt.
Ar tas maximinis tikrai duos 5A?

thanx
Sprite