Tema: Re: REQ info ir patarimo
Autorius: pjezo
Data: 2010-02-22 14:13:40
:)
kaip ir imanoma pritaikyti...
bet zinai kam as noriu tai naudoti?
Ogi automobilio faru paiplovimas- anas daug plovimo skyscio ispurskia tokiom dienom-nes faras valo kartu su priekiniu langu.
 tad norisi sprendimo kad faras valytu tik kas 4-7 papurskimus ant lango.

tikslai du- siokia tokia ekonomija, ir tingejimas daznai uzpilineti ta skysti...

O jei deti uz tokia kaina, na tai juokinga jau bus:)

Reikalingas sprendimas uz pigiai, ir papratais/patikimai.
Jei toks variantas neimanomas, tuomet paliksiu viska kaip yra:)

Kazkaip kazkur (vat neatgaminu kur, ar tai kazkokiam zaisle ar dar kur...) esu mates sprendima su paprastu varikliuku+reduktorium+kontaktineis takeliais ant besisukancio disko...