Tema: Re: aliumines vielos
Autorius: Evaldas
Data: 2010-02-19 10:18:28
"Deep" <admin@skynet.lt> wrote in message news:hlki4k$hgp$1@trimpas.omnitel.net...

> Aliuminio reikes didesnio skerspjuvio (itariu tada ir kainos skirtumas bus ne 5 k. ?),
 Apie kainą rašiau jau įvertinęs padidėjusį skerspjūvį, ne durnas esu ir su tuo susiduriu kasdien.

> Storos gyslos - neigrusi laido galo po varztu.
Jei tai aktualu tai taip

> Aliuminis labiau traukiasi saltyje, atlaisvindamas uzverzimus.
Iš kur tokia info ?

> Aliuminio ir plieno galvanine pora vercia rudyti pliena.
O kam jį jungti prie plieno ? O be to tai kelia rimtų abejonių toks teiginys.

> Pats aliuminis dregmeje irgi koroduoja
Pizdiozh, jei taip tai 30...40-mečiai ladai nuo oro linijų jau būtų nukritę, bet taip nėra.

> Aliuminis bijo vibraciju ir aplamai jautresnis mechaniniams poveikiams.
Nu daleiskim, bet až kalbėjau apie kabelius po žeme. Ar pas mus labai seismiškai aktyvi zona ?