Tema: Re: Ieskau neblogos naudotos stebejimo kameros/-u
Autorius: Signalizacija
Data: 2010-02-11 07:30:29
Tautiska mastysena mane zavi. Jei reik pigios apsugos eini i senukus ar
magsima i rperki po 3 Lt
Pamastyk pats keliems metams tu ta sistema nori statyt. 1? 2? Jei taip gal
ir galima pabdyt ieskot kokiso senos kameros ir seno susitrynusio DVR'o
P jei 10? Paskaiciuok kiek kainuos po keliu metu viska lupt kauk ir ismest.