Tema: Re: Q: pastebejimas del LED'u
Autorius: Sail
Data: 2010-02-08 13:04:33
Man kai nama dare kreivarankis elektrikas, tai nutrauke kazkur vonioj nulini
laida. Tada peremychke i izeminimo laida ikale ir tiek ziniu.

Trumpai tarus, vos pas Abraoma nenukeliaviau, nes ir nuoekio reles buvo del
vaizdo tik, ir siaip visokios xujnios pridaryta, kurios jau 10 metu
nesutvarkau.

Elektrikas Valdas vadovavo, jeigu ka. Dare zinoma ne jis.