Tema: Re: duomenu perdavimas y web
Autorius: dgjgh
Data: 2010-02-03 12:17:27
na jei reikia is failo nuskaityti reiksme, tai su html neissiversi, gal tada
geriau iskarto html'a generuok o ne txt.
o automatiskai prieinamas tai manau norejo pasakyti kad gali paziureti jo
source suvedes url'a pvz http://kazkas.lt/duomenys.txt , bet ir tai
priklauso nuo nustatymu. pvz bus uzdetas draudimas visiems failams isskyrus
(*.html) ir negales atvaizduoti to duomenys.txt