Tema: Re: Ferito paskaiciavimas
Autorius: Levas
Data: 2010-02-02 18:27:10
sistema veikia sinchroniskai, raktai junginejasi tuo metu kai srove lygi 0. Isbandyta praktiskai- yra tik svelnus "free wheeling" generavimas prie priverstinio deadtime. Todel gal ne pilnas 50/50.. bet labai labai arti. Jei padarau dideli PWM tai taip uzsigeneruoja, kad pramusa tranzus ir diodus. Todel ir kitoje zinuteje rasiau, kad ieskau tiristorines itampos reguliavimo schemos- kogero optimaliausias sprendimas.

Paprasciausiai man reikia paskaiciuoti optimalu transformatoriu ir pagalvoti, ar reikia dadeti dar viena serdi. Dabar stovi dvi serdis ir apie 30..40 viju pirmine (ten kur 250V vaiksto), antrineje 1 vija.
Nes zinau kur guli aparatai su tokiom serdim- jei nesuskubsiu isardyti, serdys bus sudauzytos.

--
Bye, Levas