Tema: Re: taupios lemputes ir itampos suolis
Autorius: Evaldas
Data: 2010-01-28 09:58:15
Dulkių siurblys į tinklą pažeria daug įtampos "spike" jie ir žudo lemputės elektroniką. Kas šioje situacijoje yra neteisingas ar lemputė ar siurblys neaišku, aš būčiau labiau linkęs kaltinti siurblį.
O ateičiai žinosi, kad kiniškus prailgintuvus su telefoninio kabelio storio gyslomis galingiems prietaisams reikia naudoti labai atsargiai.