Tema: Re: Q: kaip imanoma?
Autorius: artist
Data: 2010-01-27 11:11:45
On 2010.01.26 23:35, FM Transmiteris wrote:
> "artist"<no@mail.com>  wrote in message
>
> tai pagal tave, kad namie iziebti 3 lemputes po 220V, tai reik itampos 660V
>
> :)

:D ok ok gal ir nesamone... (skiriasi be to AC nuo DC turbut...) bet vis
gi pagal tave iseina kad prie 1 batarkes 1.5v iseina pilnu pajegumu
prijungti 100 LED kuriems kiekvienam reik 1.5v... :/

tiesiog iki siol jungdavau LEDus nuosekliai ir gaudavos, kad voltazas
perejes per kiekviena - nukrenta po 1.5v - del to ir pamaniau kaip prie
3v prijungti 9LED...

bet tikrai nesigincysiu... truputi dar per durnas kad cia kazko dar
mokyciau jus - dekuj uz info, sorry uz durna klausima :)