Tema: Re: 3 fazio lyginimas + isejimo itampos reguliavimas. Kaip paprasciau?
Autorius: none
Data: 2010-01-22 15:34:17
Ne, cia jokia vejo jegaine. Reikia man biski daugiau amperu is rozete, ir
standartine 1F ismusa. O yra galimybe pajungti 3F. Taciau reikia reguliuoti
itampa (DC). O ir 3F naudojant, kondikas mazesnis gali stoveti.

Tiesiog reikia kiek galima primityvesnes schemos, kad su rankenele, ziurint
i voltmetra nusireguliuoti itampa.

Reikia paprastesnes schemutes.

Bye, Levas