Tema: Re: Kaip veikia sekimo sistemos???
Autorius: memel
Data: 2010-01-15 14:15:55
"kurmis" <rupusm@gmail.com> wrote in message
news:hiphri$s8o$1@trimpas.omnitel.net...
> Matau dalis ne visai teisingai mane suprato... Yra ant sio pasaulio
> autoparko valdymo/sekimo sistemos, kur pvz dede sedi ofise ir isilindes i
> kompa mato kur +/- realiu laiku yra visos firmos masinos.
>
> Kaip as suprantu kiekvienoj masinoj stovi GPS, kuris nustato koordinates
> ir GSM, per kuri kazkam siunciama GPS informacija.
>
> Taistai, pasistoja klausimas - kokiu budu sita sistema perduoda duomenis
> is visos Europos ir pasaulio ir tuo pat metu sutelpa duomenu perdavimo
> kaina i 70Lt vienam automobiliui? Juk isvaziavus is vienos valstybes i
> [...]

principą parašiau. Jei tave labiausiai domina kaip sutelpama į tokią sumą -
domėkis perduodamų duomenų kiekiu. O jis ne toks ir didelis. Pati esmė
perduodamų duomenų paketų dydžių apvalinimas. Ankstensni planai lygtais buvo
tik kas 100kb. Tai pasiunčia sakykim 10kb, o apvalindavo iki 100kb. Dabar
apvalinama iki 10kb (negaliu užgarantuot).

Pvz nuo naujų auto galima pasiimt bet kokią info iš auto kompo kad ir vieno
tilto apkrova ir  t.t. ir siųst tuos duomenis į serverį kur jie apdorojami
(klientas prisijungęs gali žiūrėt n visokių ataskaitų.)

p.s. pažiūrėk į savo posto klausimą "kaip veikia ..."
o paskui pradedi kaip sutelpa į 70lt.

na, sutelpa ir uždirba.

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 4774 (20100115) __________

http://www.eset.com