Tema: Re: pavyzduko atmegai
Autorius: dgjgh
Data: 2010-01-13 08:51:49
na taip sita suprantu, kad nelabai atmegos cia reikalas. bet buvau rades
paprasta schemute kur dvi kojos sujungtos per varza, is vienos siunciamas
signalas, kitoje priimamas. prilietus berods priemimo koja (kad ir sausa
ranka ;)) gaunasi pakites signaliukas ir tokiu budu uzfiksuojamas
prisilietimas, tik niekaip neiseina sito padaryti ;)