Tema: Re: kompo HDD ir didelis magnetas kartu ?
Autorius: copyy
Data: 2010-01-09 18:21:43
bent jau man tai sunkoka lyginti skirtingus dalykus... tiek del magn. lauko
stiprumo, tiek ir kitokios biski esmes, kur laukas daug kartu vartosi, o kur
kelis kartus lengvai pravaziuoja. dar bybys zino ka ten tas degauseris
pakeliui sugadina, del ko gal visu pirma is nesikuria... o siaip info
patikimiau (rimtos atkurimo laboratorijos atzvilgiu) sunaikinsit ant virsaus
ka nors uzrase