Tema: Re: O dabar gerai? (118 KB)
Autorius: nexus
Data: 2010-01-06 23:55:29
Labiausiai noreciau pakeisti ivadine SNR i 300mA, (tokiu atveju man
atliktu trifaze, kuria gal butu verta panaudoti
garazui/virtuvei/sandeliu)  bet kaip suprantu zmogui pavojinga riba yra
100mA, tai tada nebesuprantu kokia tos reles paskirtis, nebent kazkur ne
taip paskaiciau.
Jei taip pakeisciau, toliau viskas butu logiskai, tik i vonia/tualeta
ideciau atskira papildomai 10mA.