Tema: Re: Ar gali baterija pakibineti laptopa?
Autorius: Dainiushas
Data: 2009-02-14 15:51:22
smart chipas visuose akumuliatoriuose yra. Ir rupinasi jis ne tuo, kad apiplesht tavo pinigine, o kad akumuliatorius neishlektu i ora kraunamas. Shiaip kiek zhinau resetinasi dauguma ju ir vel normaliai veikia.

Beje, pusantru metu laptopo akumui nera mazhai, jei nori zhymiai daugiau - nuimi 40% ikrauta batareikia ir dedi i shaldytuva.

--
Dainius