Tema: Re: kaip teisingai padalint baterijos itampa?
Autorius: obliarka
Data: 2009-02-12 16:26:27
nu tai kad zmogu be fantazijos isvadino tai nepatiko sitas melas :)
kai prasimucini galvodams ir uzsiciklines ties kazkokia beda tai atrodo ji
aiski ir tau ir visiem kitiem, o paskui net paklaust nebemoki. Tikrai
saziningai sakau, kad 15min nesiunciau posto ir atsakingai perziurinejau ar
viskas aiskiai surasyta - pasirodo ne :)