Tema: Re: Akumuliatoriaus kontaktu T ir C paskirtis
Autorius: Levas
Data: 2009-02-12 00:55:01
Akumuliatorius- JIS. JI- 4 kontaktu. Kameroje-3 kontaktai. :)

O siaip, buna pas paprastus akumus- termo rezistoriaus kontaktai ir dvieju galu. Gali buti ir apsaugines mikroschemos ijungimas. Paimk koki kiloomu eiles rezistoriu ir ta nenaudojama kontaktu pajunk prie kito kontakto- per 3 kartus gal pataikysi.

O ka sako voltmetras ant + ir -?

--
Bye, Levas