Tema: Re: Multimetras C4312 (?4312)
Autorius: Levas
Data: 2009-02-10 20:36:03
aha, TL4M irgi turiu. Mano pirmasis "prietaisas"... Pries pora menesiu shuo apveme, tai biski paplovem ir irgi numiro. Issiardes radau, kad kazkodel atsilitavo vielinis rezistorius prie mikroampermetro. Ir bjaurybe is "vidines" puses. Teko vos ne puse rezistoriaus isvynioti, kad dasikasti iki galimybes prilituoti. Dabar veikia.
Naudoju gana daznai- del to, kad jam nereikia batarkiu itampom ir srovem matuoti. Ir dar del to, kad iki 3A matuoja. O subine Mastechas iki 200mA... ir pastoviai, paciu svarbiausiu momentu "LOW BAT" uzsidega.

Bye, Levas

P.S. Damn outgliukas. Nusiunciui arunui emaila. Musiet neuzpyks... :)