Tema: Re: Del liuminescenciniu lempu
Autorius: Night
Data: 2009-02-10 09:40:04
:) paprastai, kai prisimenu (nuejes i garaza parukyti), tai ten stovi masinos, tai reiskia, reiktu viena ju
isvaryti, atsinesti kopecias, atidarineti ir taip nelabai lengvai atsidarancia lempa, o kadangi esu is
prigimties tinginys, tai noreciau atlikti tik viena karta, o ne 2 (viena ekperimentui, viena pakeitimui) :)))