Tema: Re: trifazis generatorius ir geodeziniosiurblys
Autorius: Evaldas
Data: 2010-01-05 20:10:14
Iki skausmo pažįstama situacija. Deja be išeities. Jei tai būtų paprastas variklis tai siūlyčiau mėginti vietos softstarto statyti dažnio keitiklį, pas ji platesnės galimybės. Bet į geoterminį jį kažin ar įkiši.
Išsiaiškinau (deja biškį po laiko kai nusvilau nagus, t.y. įklimpau už 150 000Lt), kad generatorius turi būti bent 5 kartus galingesnis už variklį, ir dar pageidautina kad generatorius būtų su išoriniu žadinimu tik tokiu atveju galima tikėtis normalaus veikimo.