Tema: Re: DVB-C su USB ar per ji eis ziuret filmus,muzuka,foto?
Autorius: vytux[86]
Data: 2010-01-02 03:03:44
DVB-C - skaitmenines tv, tiekiamos kabeliu standartas.

ar pirksi dvb-c tuneri su usb, ar dvd irengini su usb tavo atveju visiskai
jokio skirtumo, nes tavo tiekejas DVB-C netransliuoja. tokiu atveju skaityk
kiekvieno irenginio aprasyma, reviewsus ir t.t. , kad susirasti optimalu.

P.S. sakiniu skyryba taipogi nekenktu gerokai pasikartoti, prisiminti kas
primirsta.