Tema: Re: LCD is printerio (arba Levai padek) :)
Autorius: Nerijus
Data: 2010-01-01 18:03:04
aha.. blem taip noretusi paleist ji.. ir didis jo kaip tik toks kokio man
reik :/

datasheeta
http://tim.cexx.org/projects/pv2lcd/datasheets/UPS051%20Ver%202.pdf esu
rades sioki toki tik kad niekaip nesuprantu kas ten per protokolas ar kas
taip atrodo labai panasu y tai apie ka tu rasei savo paskutiniam poste.. jei
gali biski zvilgelk i ta datasheeta :)