Tema: Re: Sat LNB 0.1dB ir 0.2dB ar gali receveris nerodyti?
Autorius: Sharoonas
Data: 2009-12-31 21:10:18
beje pajungiant ir atjungiant laida atrodytu jog pagauna bet trumpam,
paskiau vel dingsta signalas,
o gali jis buti priristas prie galvutes? tipo kad per tam tikras tiktais
rodytu?
negi teks lipti galvute keisti :(
ir tada dar bandyti

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 4731 (20091231) __________