Tema: Re: palydovines galvos gedimas
Autorius: Tom
Data: 2009-12-29 14:03:03
Yra du stiprintuvai vienas V kitas H pol. tai H gali buti ir nusproges,
taciau gali buti ir komutatorius, ir valdancios grandines tai kad varijantu
kas blogai yra daug. Didziausia tikimybe kad idedamas plokstele pazeidei
galvutes hermetiskuma, pateko dregne na ir tada viskas aisku kad taisyti jau
neapsimoka.