Tema: Re: Kalėdinės girliandos
Autorius: Saulius74901
Data: 2009-12-15 13:35:13
Kazkada gludziais CCCP laikais pirktos girliandos komplekte buvo toks
spaustukas su dviem adatelem. Tuo spaustuku suspaudi laidus, o adateles
issismeigia pro izoliacija i laidininka. Taip uztrumpindamas laidininkus.
Imi su tuo spaustuku ir spaudai laida pries lempute ir po jos. Jei ta
lempute bloga, tai girlianda isiziebia. Trukumas tas, kad jei sugebejo
perdegt ar nusikratyt 2 lemputes tas spaustukas nepades. Ir dar, kazkada ir
man teko tikrint lemputes, bjaurus darbas, bet daugeliu atveju gedimas
budavo kontakto nebuvime tarp girliandos ir lemputes.