Tema: Re: prozektorius
Autorius: efka
Data: 2009-12-11 00:04:12
_/ rašė:
> man medioklei cia, todel reikia kad spindulys kuo labiau koncentruotas butu

Labas,

tik nesvaik su kuo labiau "koncentruotu" spinduliu medzioklej...
Visi is pradziu mano, kad medzioklej reikia kuo siauresnio spindulio...
NESAMONE. Kodel? Kiek procentu zveriu krenta is kart po suvio?
Pripazink- ne visi.. O tai kaip tu su tuo "siauru" spinduliu ji dabaigt
spesi?
As sita liga persirgau jau seniai. Esu asmeniskai isbandes koki 20
prozektoriu medziokleje. Siauras spindulys yra onanizmas.
Na jei to nori, tai pasiieskok e-bay Tiabolo A9 proziko- ant jo net
asferini lesi galima uzsimauti. Tai spindulys vos ne kaip lazeris
gaunasi.. Tik kas is to!

O jei su litais krize, tai is deaextreemo vienas is neblogu proziku yra:

Bet nuosirdziai rekomenduoju atgaileti ~145USD ir nusipirkti
JetBeam M1X prozektoriu:

http://www.jetbeam.com.cn/links/pro/m1x.aspx

  Vertas _kiekvieno_ isleisto cento.

P.S. esu medziotojas su didesniu nei desimtmetis stazu. HAU