Tema: Re: projektorius
Autorius: Dusia
Data: 2009-12-09 11:41:39
O, kaina kyla :) O projektorius tikrai labai grazhus, geras ir mazhai
naudotas :) Nezhinau, ar toms lempoms blogeja nuo gulejimo, kai jos nera
naudojamos? Josgali pasenti ir tiesiog guledamos, ar "ishdega" tik nuo
naudojimo? Ishgirdau minti, kad gudresni projektoriu modeliai turi
skaitikli, kuris skaichiuoja kazhkoki laika (naudojimo? ). Ale pas mus
nebeliko ofise zmogaus, kuris moka ji ijungti, ka jau ten kalbet apie
skaitiklius....
Beje, prie projektoriaus yra dar ir  pakabinamas ekranas. Tas irgi baisiai
grazhus, baltas, susuktas ir sandeliuke stovi :) Ta irgi "stumsim", todel
dar klausimelis - a kiek galetu kainuot ekranas? Deja, tiksliu ishmatavimu
pasakyt negaliu, bet jei ka domintu, tai eitume i sandeliuka (koks
pasiaukojimas - blondines dulkinam sandeliuke!) ir pamatuotume :)

Aciu uzh pagalba ir "paprotinima"!