Tema: Re: impulsinio zemos itampos puse
Autorius: Justas.p
Data: 2009-12-03 20:24:25
Laimis wrote:

> Turbūt amen driver'iui. Įtampa sėda iki kelių V, nes jis pramuštas
> (srebia srovę); varža turėtų kaisti.

Toliau bandau issiaiskinti gedima. Pasikeiciau draiveri i uc3842.
Nesuprantu kurioje vietoje dingsta maitinimo itampa. Islitavus draiveri
ant 7 kojos yra apie 70V. Su draiveriu itampos praktiskai nerasta,
pasimatavau srove - 2 mA i draiveri. Guru patarimu C9 pakeiciau i nauja.

Dabar man lieka variantas kad optopora arba tl431 blogi. Ar yra kazkoks
budas juos patikrinti?