Tema: Re: litavimo ipatumai...
Autorius: tarum
Data: 2009-11-26 21:41:45
Man paprasčiausia aplituoti vieną laidą, tada kitą, o tada juos sulietus ir
vos vos prilietus lituokliu jie gražiai ir tvirtai sukimba. Pliusas tas, kad
paskui labai lengva atlituot, nes laidai nesusukti. Analogiškai lituoju ir
visas kitas detales. Kanifolijos niekad nesu naudojęs papildomos (be tos,
kuri yra lydmetalio viduje), net nežinau kur ją reiktų dėti...