Tema: Re: Sony TV problema?
Autorius: PxYra
Data: 2009-11-22 17:07:36
idomu ar sulauksi OLED arba "laser" TV ar taip ir liks unikalus amzini
projektai, OLED maziukus jau kai kur naudoja ekranus ir kazkas lyg 11-12
coliu telika zadejo paleist i prekyba bet daugiau tai ledai sunkiai juda, va
ir as namie turiu ir CRT ir LCD (teliku ir moniku) ziuri i CRT ir akis
dziaugiasi (nesidziaugia tik del teliku refresho)