Tema: Re: Daznio keitiklis vienai fazei ...
Autorius: Levas
Data: 2009-11-19 17:13:33
vadinasi kazkas kitas sake. Nes dvi temos apie daznio keitiklius vystomos.

Taciau paskrolinus zemiau:

Ir dar buvo parasyta, kad vienfazis daznio keitiklis tiks tik vienfazio varikliuko darbiniui dazniui. Prie kitu dazniu LC grandines pradeda daryti visokius juokus kaip rezonansus...

--
Bye, Levas
"Rimokas" <rimasu@ut.lt> wrote in message news:he3juj$cf1$1@trimpas.omnitel.net...
>  Kur sakiau ? :-)  Man reikia  vienai fazei - o kaip to pasiekt , galima
> svarstyt ivairiu variantu - gal ir nuo trifazio . Kokie tie senoviski , gal
> galima but konkreciau ?

>>> daug . Beda ta , kad trifaziams , kiek zinau , turetu but uzkrautos visos
>>> 3